Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2007 13:24 - 16.04.2007 г. - За момичето в което се влюбих
Автор: faceoff Категория: Лични дневници   
Прочетен: 699 Коментари: 0 Гласове:
0



Здравей,миличка...

Загубих се.Няма смисъл да се оправдавам....Просто чувствата в мен бяха много объркани и не знах какво да ти напиша...

На великден ми се случи най - хубавото нещо което ми се е случвало през тази година.....Видях те......влюбих се в теб......И знаеш ли беше точно такава каквато си те представях......Всички неща, които съм си мислел за теб и които съм виждал в съня си вече са реалност.Е има естествено какво още да се желае, но ... има време за всичко..

Забелязвам, че от както те видях, откакто ми се усмихна в мен започнаха да бушуват такива чувства които ме карат да се чувствам прекрасно....Знам, че всичко това може да те плаши,може да те обърквам...но знам че не си безразлична към мен.....И аз ще намеря сили да изчакам колкото трябва......
Имам едно голямо сърце което е пълно с любов и те чака,миличка.....

Не съм перфектния мъж,не съм този който повечето жени искат....но имам толкова много други плюсове които могат да накарат една жена да е най - щастливата........

Мисля да свършвам вече, защото искам вече да ти покажа кой  съм.....
Миличка,целувам те и те чакам в моя свят........ целувам и нея .....Мисля за вас...
До скоро мила моя


Тагове:   Момичето,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: faceoff
Категория: Лични дневници
Прочетен: 37406
Постинги: 12
Коментари: 12
Гласове: 33
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031