Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2007 10:43 - Провинцията и “батковците”..
Автор: faceoff Категория: Лични дневници   
Прочетен: 673 Коментари: 0 Гласове:
0



Преди време пътувах с градския автотранспорт и се сетих за десетките случаи в които съм бил в провинцията. Искам да уточня, че и аз съм “провинциално чадо”. Случайно или не попадаш в едно от многото наши китни градчета, било то с голяма компания или малка. Вечерта отивате да си хапнете и пийнете в някоя кръчмичка(най - добрата в града). След около два часа вече идва настроението и решавате да отидете малко да се пораздвижите в местната дискотека. Ето тук вече започва историята..

Влизате в дискотеката и още на входа се натъквате на едри момчета - “батковци”:

- Колко човека сте, батка?

- 6.

- 12 лева.

- Има ли къде да седнем? Има ли хора?(23.30 часа е)

- Батка, плати си и виж дали има.

И тук вече прехвръква първата искра на скандала. Ти, като човек над тези неща си плащаш. Влизаш поръчвате си с компанията, пиивате си питиетата. Започва да се пълни. Мъже, жени, тинейджъри, всички усмихнати, дошли да се забавляват. “Батковците” довели своите моичета, които в повчето случаи са на възраст между 15 - 18, седнали на бара, напомпани толкова много, че ще се пръстнат или както аз казвам ще се счупят от надуване. Та те същите, с поглед на някакви “главорези”, само гледат кой ще ги бутне лекичко за да станат. И тогава се почва. Най - смешната реплика за мен - Ей ти знаеш ли кой съм аз? И ако слчайно на теб питиетата са ти повечко и решиш все пак да разбереш “баткото” кой е…..Е тогава става лудница…Смятам, че на повечето от вас Ви е ясна картинката.

Мисълта ми е как може все още тези “батковци” да са “вървежни” както се казва. Тук изключвам тези които се занимават със спорт и просто са си по здравички. Говоря за тези, които за да изпъкнат в обществото(само те си мислят, че могат да изпъкнат) се правят , така че да излеждат огромни. Както казвт доста хора - “селско е..”…….

източник: www.martinkolev.com




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: faceoff
Категория: Лични дневници
Прочетен: 37683
Постинги: 12
Коментари: 12
Гласове: 33
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930