Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2007 16:50 - Истина или “истина”….
Автор: faceoff Категория: Лични дневници   
Прочетен: 619 Коментари: 0 Гласове:
0



За пореден път се убеждавам , че истина наистина боли..Днес си писах с човек, който в последно време го чувствам доста близък..Отдавна не си бяхме писали и в началото всичко беше нормално, хубаво. Зададе ми се един въпрос на който веднага отговорих. Просто знаех отговора…И последва такава реакция, каквато изобщо не бях очаквал. Защо ли? Ми човек когато задава някакъв въпрос трябва да очаква и всякакъв отговор..Стоях ококорен и гледах прозореца със съобщението, прелиствах го с мисълта да не би да не съм прочел правилно…Но, уви всичко беше както го бях видял..Не мистана много приятно, защото както ви казах този човек малко или много означава нещо за мен..БАСИ …защо???? Затова, че се опитах да бъда искрен..и наистина да видя къде беше проблема и заедно да намерим някакво решение…А какво получих???Какво видях??? Ако всичко това се случваше на живо сигурно щях да видя как този човек си тръгва….Аз ли не разбирам някой неща??? Незнам…Надявам се, че ще размисли и ще разбере, че това което съм казал не е било с лошо…знае, че е така….Накрая на цялата тази работа се питам как да отговарям когато някой ми задава въпрос с истина или “истина”

www.martinkolev.com



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: faceoff
Категория: Лични дневници
Прочетен: 37408
Постинги: 12
Коментари: 12
Гласове: 33
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031