Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2007 16:52 - Три години по късно….
Автор: faceoff Категория: Лични дневници   
Прочетен: 709 Коментари: 0 Гласове:
0



Доста често този надпис се появява в сериали и филми. Реших да го използвам и аз за моето епизодче което ще ви представя…

Беше февруари месец 2004 година. Един ден неочаквано разбрах, че ми сменят работното място. Заведоха ме в една голяма сграда, която никога не бях виждал. Бях малко уплашен, все пак съм на ново работно място. Може би ако знаех какво ще ми се случи нямаше да е така.

Там срещнах голямата ми любов. Няма да го крия. Не ме е страх от това, че някой ще го прочете(затова сайта си е мой).Пфуууу. Беше жестока. Красива. Беше жена. Жена за която само си бях мечтал. Всичко стана толкова бързо, че аз изобщо не знаех къде се намирам и какво става. Седнахме в едно кафе и се разбрахме. Беше страхотно.

Имаше прекрасни, зелени очи. Никога няма да забравя първия път когато я видях, никога. Чаках на една спирка. Тя пресече улицата и дойде при мен и когато ме погледна направо изтръпнах. Погледа и беше толкова смразяващ и чист. В първия момент замръзнах. А после имах чувството, че това не съм аз. Бях щастлив. А тя ме водеше в нейния свят. Там всичко беше толкова подредено, толкова истинско. Определено трябва да ви кажа, че не ми трябваше много време да се влюба. Бях в някаква „любовна матрица” .. Ха….Сещам се за хиляди прекрасни моменти. И когато чета тези редове искам да се сещам за тях(а и тя да се сеща). Искам да и кажа толкова много неща, които не съм и казвал по една или друга причина. Искаше ми се да не беше свършило всичко. Но ..такъв е живота….

Това е накратко. Можеше да пиша до утре за нея…Но искам да си оставя повечето неща за мен и нея ..Все пак са лични…

www.martinkolev.com




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: faceoff
Категория: Лични дневници
Прочетен: 37674
Постинги: 12
Коментари: 12
Гласове: 33
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930